tis

idag har man haft jätte trevligt. men jag höll på att stressa ihjäl. haha
felicia vaknade som vanligt vid halv 7 men somnade sen om vid 9 och 3 och en halv timme !!!  hon måste ha varit trött haha.

sen följde jag och felicia carmen på solbacken där vi handlade mat och lite barnkläder :-)
vi bjöd carmen med familj på tacos och carmen bjöd på efterätt. mums :-) tack gumman.

i morgon så ska jag vara med carmen igen.. haha inget nytt. vi ska fara med linnea på stan och käka tjejlunch :-) det kommer att bli trevligt.

jag ska skriva mer om det i morgon men nu så ska jag lägga ut lite nya bilder :-)




jag och felicia leker :-)


felicia i alexander bilstol. :-)


busig tjej


man blir trött av att busa :-)


sen kunde jag inte motstå att sätta ut en före och efter bild på felicia. tiden går såå fort. hon fyller snart 2 år!!  :-)


ca 3 mån gammal


och nu nästan 2 år :-)

hej då ha de bra :-)


Kommentarer
Postat av: Carrie

Tack själv för en god middag gumman :)).

Gud så söta ni var på bilden när hon är 3 månader, det går så otroligt fort med våra älskade barn <3. KRAM

2011-05-31 @ 20:24:16
Postat av: rossan

visst var den fin :-9

jo det går alldeles för fort :-)

2011-05-31 @ 20:25:55
Postat av: Anonym

Den är underbar :). Det är dags för syskon :).

2011-05-31 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0