torsdag

hej hej. nu har jag nyss hämtat Felicia från dagis. hon var ute och lekte så jag slapp då klä på henne. haha. det är så kul att se henne med dom andra ute på dagis. dom hade visst tränat att gå med henne och det hade gått bra. frågan är ju bara hur, var ju lite borta som vanligt. om man håller i henne med båda händerna så går det ju jättebra. men annars blir hon nervös och sätter sig. Förhoppningsvis så börjar hon väl gå innan 2 års åldern. hoppas hoppas.

lilla tjejen

Felicia var på dagis så sent eftersom jag var på ett möte på AF. tack carmen för att jag fick åka med dig. Då behövde jag inte fara 45 min före :-) haha
Mötet var väl som vanligt väldigt tråkigt om vad som finns på AF hemsida. sen finns det ju alltid en som ska börja disskutera med föreläsaren. Jag vet att a-kassans regler är rätt dumma men ta det gärna personligt istället för på ett gruppmöte!!

Efter mötet så for jag och Carmen och tankade o sen vidare på solbacken. jag var så hungrig och Carmen med. Så jag bjöd på en sallad som tack för skjutsen :-D  Dom åt vi sen hemma hos mig före vi skulle hämta repektive barn.

Felicia sov ju mellan 8-10 i morse så jag hade sagt till dagis att hon nog inte behövde sova vid lucnh. Saken är den att hon var sååå trött nu när jag hämtade henne att hon somnade direkt jag la henne i sängen :-) men men, hon kan få vara uppe lite senare ikväll eftersom hennes mormor kommer :-)

ha de :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0