Skitskoj dag med tjejerna :-)

Idag har varit jättekul. Detta är jättebra för mig. mår bra när jag får vara med mina vänner och skratta så här :-)

Felicia var ledig från dagis idag så vi busade hela förmiddagen.



en aningen tokig tjej. Jag sa åt henne att skratta åt kameran :-)

Sen vid halv 4 så var det bröllop :-) Linnea och Akram gifte sig :-) grattis!! det var jättekul att få träffa dom och vara med på deras speciella dag :-)




Familjen Westerlund :-) ♥

Efter bröllopet så for jag och Carmen och köpte en tårta till Linnea för att fira, sen hem till henne eftersom Akram skulle jobba. så det blev lite av en tjejkväll. skitkul!! ahah mycket bus och galna saker. haha men vad kan man tro med 3 galna tjejer under samma tak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0