ons kväll

Hejsan :-D
Idag har varit en till dag fullt med roliga saker att berätta om.
Först tog jag och Carmen en promenad till Taste där Carmen bjöd på tjejlunch :-) jätte gott. tack igen för maten :-D


haha carmen löjlar sig när vi träffas :-)



Jätte god lasange :-D mums


Sen blev det promenad hem till carmen som skulle hämta hennes hund. Därifrån tog vi bilen hem till mig. (man kan ju inte få FÖR mycket frisk luft haha )
Hemma hos mig så drack vi lite kaffe och slappade som vanligt.




Men tillslut så var jag tvungen att säga hej då eftersom jag skulle hämta Felicia från dagis. Vid 3 kom bosse hem och vi for till blodcentralen. Det var meningen att jag skulle lämna blod men fick inte det idag eftersom jag har för lågt hb. Men dom tog lite blodprover så dom ska höra av sig sen. Är det ingen fara så ska jag börja med järntabletter men annars så ska jag till vårdcentralen. Det är bra att dom kollar upp orsak ändå :-)
När jag berättade om mitt läkarbesök jag hade i måndags så tyckte dom att det var dåligt av läkaren att inte ens ta blodprov på mig, istället så gav han mig tabletter direkt. Sköterskan sa att det lika gärna kunde vara en blödning i magen och att dom måste undersöka mig innan dom ger mig nått. Håller med totalt. men vi får väl se vad som händer. Förhoppningsvis så är det inget annat än att jag inte får i mig tillräckligt med järn.
Nä nu ska jag ta och äta lite middag innan det blir för sent. Får se vad det blir :-D
go kväll

Kommentarer
Postat av: Carrie

Det var så lite gumman :D.

2011-03-16 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0