igår :-)

igår var väldigt kul. blev lite stressigt för vi skulle till christer och camilla för att gå igenom lite saker från farfar. Felicia blev så trött och började gnälla lite, men det gick bra till slut :-)
sen på eftermiddagen så kom crille med familj till mig och bjöd på kebab. jättegott :-) det är inte så ofta man äter det nu förtiden. haha men nu fick man blodad tand så bosse ska köpa hem en storförpackning från hans jobb. haha

På kvällen när allas barn somnat så kom camilla förbi igen och vi satt och hade trevligt, såg big brother och pratade om allt möjligt. riktigt trevligt :-)

Nu så vet jag inte vad jag ska göra. Carmen ska ringa efter hon slutat skolan men det är ett tag kvar. Kanske jag ska vila. men då blir jag väl ännu mer trött. haha. får se hur jag gör.

Blev måttligt road i morse faktist. Tarzan åt upp felicias frukost macka när jag var i rummet. grrr. men han vet så väl att han gjort fel. haha.

camilla ringde nyss och frågade om jag ville äta lunch på stan :-) jättekul att bli tillfrågad men som sagt är jag nog för trött för att fara nån stanns idag. blev bara 3 timmars sömn. (får skylla mig själv)

Ja vi får se om jag hinner skriva lite i eftermiddag och berätta om vad som blev hänt idag.


sätter upp en galen bild på felicia på brist på annan bild. haha

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja...kom inte och säg att jag inte ha frågat :-P haha.

Riktigt tokig bild på henne i mina glasögon!!

2011-03-28 @ 18:20:29
Postat av: Carrie

Haha hon ser verkligen galen ut lilltjompan :).

2011-03-28 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0