hemma tillslut

Ja då har man kommit hem igen :-) det har verkligen varit en full dag.
Först kom carmen förbi hit innan vi åkte och hälsade på min morsa och fikade :-) mums. Tack för hjälpen carmen med bildena :-D  Efter det så blev det till carmen där vi tog det lungt och drack kaffe medan felicia lekte lite. Synd bara att jag blev tvungen att åka hem just innan linnea skulle komma :-(
Sen hem o äta middag och raskt iväg till ida. det va jättetrevligt även om det bara blev en liten stund. tror felicia hade mest kul för hon fick äta lite med idas barn och sen till efterrätt fick dom glass :-D

Nu äntligen är man hemma, Felicia sover och nu kan man bara sätta sig och slappa med en kopp kaffe :-)

go kväll alla. hoppas ni har haft en lika bra dag som jag :-)




Kommentarer
Postat av: Rossan

tack carmen för hjälpen med bilderna :-D

2011-03-15 @ 20:39:05
Postat av: Carrie

Jaa det har jag verkligen haft :D.

2011-03-15 @ 20:39:29
Postat av: Carrie

Ingen orsak gumman :).

Tack själv för hjälpen. Kram

2011-03-15 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0