god morgon mamma

Haha det var väligt trevligt att vakna idag, fick en känsla av hur det blir när felicia kan komma och gå själv till vårat sovrum.
Idag hade jag sovmorgon men vid kl 8 så knackade det på min dörr. Jag tittade upp och dörren öppnades och där stod Felicia och skrattade :-D  Hon har blivit så duktig på att öppna dörrar nu så man vet aldrig när en liten tjej kan titta in. Någonting man får tänka på i framtiden  haha.

Det gick inte att somna om efterjag hade busat en stund med gumman så det blev att stiga upp innan min mamma skulle fara hem igen. Efter Bosse kört hem henne så blev det storstädning. Vi har ju gjort om lite här så jag och Bosse har nu en var sin garderob i sovrummet. Blev mycket kläder att gå igenom. Även Felicias skulle kollas. Hon växer ju så fort :-)
Men jag känner att det blir nog mycket vila idag då jag inte känner mig helt kry. har nog nån infektion i kroppen :-(
Om det inte blir bättre så får jag nog omboka tiden på AF på måndag.

Nä nu ska jag ta mig en kopp kaffe och hämta lilla damen som vaknat igen = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0