vill ha

den fina bilen :-) vi har nyss provkört den och den är helt underbar. en ford mondeo. tack o lov så ryms barnvagnen. det var det ända jag va orolig för :-)

idag har jag varit på stan med min mamma och felicia :-) det var riktigt skoj. vi for till bokia där jag använde ett presentkort jag fick när jag fyllde år :-)
jag blev glatt förvånad då jag såg att det kommit ut en ny bok om grottbjörnens folk. hihihihihihihihi    trodde det inte skulle komma fler. självklart köpte jag den.

sen for vi till ck och fikade. felicia blev jätteglad då hon fick en festis :-)


glad tjej :-)

sen bar det iväg hem då jag skulle träffa min jobbcoach. och nu är bosse ute och provkör bilen som vi fått låna hem och jag har tänkt hoppa i duschen....jag svettas IHJÄL.

Kommentarer
Postat av: Carrie

Blir hon så lycklig för att hon fick en festis???. Men du jag borde nog testa det på Alle ikväll, för han vill inte sova... HAHA. KRAM

2011-06-07 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0