VARMT!

jag smälter bort. phu. sitter med en isglass nu och hoppas på underverk. haha

idag har jag varit på kirurgen och tagit bort märket på huvudet. jag blir galen för att det gör ont och det är varmt. och självkart får jag inte tvätta håret på 2 dygn samtidigt som jag måste ha keps på mig i solen.  jag får inte ha såret i direkt solljus :-(  

jag kan ju säga att det inte är så populärt då jag svettas som en gris :-( och har fullt med torkat blod på håret. buhu.

annars så har camilla och christer med familj varit på middag här idag :-) blerv grillat i värmen. mums. sen jordgubbar till efterrätt. barnen passade på att bada också i våran nya pool. men felicia tyckte det var för kallt och tyckte absolut inte det var nå kul. hahah nä, det var faktist lite synd om henne då hon grät lite.

men nu ska jag ta och svalka av mig med min glass så får ni ha det bra i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0