ons kväll

idag har man haft fullt upp :-) men jätte trevligt.
först så var carmen jättesnäll och körde mig och felicia till barn för att ta några prover. carmen stannade medmig och vi lekte med felicia medan vi väntade.

när vi kommit tebax så var det bums isäng för felicia som var jättetrött. jag och carmen satt i soffan och höll oxå på att somna så vi bestämmde oss för att vila på varsitt håll sen ringa varandra.

när alla vilat klart så kom carmen, alexande och olle hit och vi hade jätteskoj :-)
barnen fick pannkaka till middag och sen gick vi ut till våran studsmatta. carmen gick in med barnen och hoppade. haha det var roligt. det tyckte barnen med :-)

sen blev det glass och lite lek innan felicia gick isäng och carmen skulle hem.
nu ska vi snart se film. bosse har köpt chips. grr.. haha inte kan jag motstå det. haha har inget karaktär. haha

här kommer lite bilder från idag :-)


haha flammsbild då jag lånar felcias solhatt



glass i stora lass :-)


carmen hoppar med barnen i våran studsmatta



fina tarzan :-)

Kommentarer
Postat av: Carrie

Tack för en superdag gumman :). Du skriver att Tarzan är fin, glöm inte att du också är det gumman. Kram kram

2011-06-15 @ 22:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0