ny bil :-)

nu har vi äntligen fått våran nya bil :-) den är så härlig. kommer dock att sakna att ha en kombi men det funkar.


nya bilen

annars har det varit en rätt ok dag. har tagit felicia för att kolla hörseln och balansen.
det gick bra och dom kunde konstatera att det inte var nå fel som satt där iaf :-) utredningen fortsätter.  

jag har städat idag. höll på att svettas ihjäl. jag och bosse har börjat med nå tabletter som ökar förbränningen. det märks för man svettas verkligen mer än vanligt. haha det kändes nästan som det regnade inomhus när jag damsög. haha det bara rann svett av mig.

sen kom carmen, olle och alexander förbi en kortis :-) barnen fick glass och vi vuxna åt glass med kaffe :-9

nu får vi se om nån ringer snart. vi har satt ut volvon på blocket. det ska bli intressant.

ikväll har felicia varit precis som hon var den dagen hon gick. hon har stått väldigt mycket själv och var på väg att gå några steg :-) tror att det kommer lossna snart :-)

imorgon så kommer carmen hit och hjälper mig att baka lite inför ons då felciia fyller 2 år!  haha fattar inte att tiden gått så fort.
ha de bra nu ska jag kolla fb :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0