hos mor

nu sitter jag hos min mamma och chillar lite. hon har det rätt svalt i sin lähenhet och det är såå härligt. hemma så har vi ca 35 grader inomhus! det ska bli skönt på måndag då det bara skulle vara ca 7 grader och regn. då kanske man kan få till och sova ordentligt med.

barnledig är man oxå :-) bosse ringde nyss och sa
- felicia vill inte ha mellis, hon vill bara ha mamma.

hon e såå söt och jag saknar henne fast det är skönt med lite egentid. jobbigt att höra henne ropa på mamma i telefon. :-) hon blir nog glad när jag kommer hem i morgon bitti.

jag vet inte vad jag och morsan ska göra men det blir kanske att se nån film och spela kort :-)

hej svejs i värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0