söndag

dagen började bra med en mycket väl behövd sovmorgon till ca halv 11 :-)
vid 2 tiden så for vi till Bosses föräldrar och firade deras 50 års bröllopsdag. När vi började prata om att fara hem och ge felicia mat så fick vi veta att irma och yngve tänkte bjuda oss på pizza. mums.
Alla som var där åt pizza, felicia busade med sin kusin Emelie och alt var allmänt kul :-)

Jag ringde till carmen på väg hem. Hon har gjort om i Alexanders sovrum så jag blev som sugen på att fara och titta.
Nu är jag hos carmen och tittar på bloggen. ang kommentaren Anonym.... Hur gammal är du? vad rädd jag blir. ohhh många vet vem jag är. so what? och alla får tycka vad dom vill om mig. Jag ber inte om att vara omtyckt av alla. det vill jag inte heller. men tycker man inte om mig så behöver man inte heller löjla sig. Du kan hålla det för dig själv. Just nu är du bara skrattretande. hahaa

jag se Big brother sen när jag kommer hem. blir intressant att se vem som åker ut i kväll. hoppas på vanessa.
ha de bra :-)

Kommentarer
Postat av: Carrie

Haha jag älskar dig gumman men du ska inte bli allt för stöddig mohaha. Vem fan har så lite att göra? Jag läste ju din kommentar och det var ju bara så jävla fånigt!!!. Du är underbar :). Puss puss

2011-04-03 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0