måndag :-) härligt

vilken dag :-)

I morse så var jag måttligt road då jag ser att det regnar :-(
Det blev fullt pådrag med gallonisar ovanpå overallen på Felicia :-) Hon såg så söt ut. haha

Efter Jag lämnat Felicia på dagis så for jag till Carmen. Vi satt hon henne och drack lite kaffe och sen for vi på Myrorna. Hittade en hel del fina kläder till felicia.



Vi for även på Jacks när vi ändå var i närheten. Där köpte jag några plast tallrikar och muggar till Felicia.
Dom har jag dock i disken så det blir ingen bild på dom. haha

Efter Jacks så var vi sååå hungriga så vi for och åt lunchbuffe på Ta Tung. Kan bara säga att det inte är värt 80 kr!!. Då köper jag nog hellre vanlig mat där. Nästa gång går vi nog nån annan stanns.

Efter maten så var vi rätt slut men det blev en liten tripp till Artic gem som tuvärr hade stängt. haha. Typiskt. haha men jag får fara dit sen igen.

Klockan var väl ca 1 när vi for till mig eftersom jag skulle hämta Felicia på dagis. Hämtade henne och sen for vi till Carmen. Barnen tyckte det var super kul och jag trodde nästan Felicia skulle ta sitt första steg. Men dock inte :-(
Jag tycker självklart det var jättekul jag med :-)






Felicia och Alexander blev lite hungriga efter ett tag så dom fick bulle och saft av Carmen. Det var väldigt tacksammt. haha






När Bosse slutade så hämtade han mig och Felicia och så for vi och tvär handlade. Sen hem och göra mat. Vi bjöd Alexander och Carmen på lassangette igen. haha. det är ju så gott. :-)

Lägger även ut en jättegullig bild på Felicia när hon kryper i Alexanders tunnel.
Tack gumman för en superdag. Vi ses i morgon :-)



ha de alla :-)

Kommentarer
Postat av: Carrie

Tack själv gumman :).

Vi ses imorgon :).

Kram

2011-04-04 @ 20:28:01
Postat av: Mona

Hejsan!

Ni verkar ha haft en toppendag tillsammans med barnen. Låter härligt och många fina foton.

Kram

2011-04-05 @ 06:47:32
URL: http://monanilsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0