lördag

ja det var rätt trevligt igår. träffade en hel del människor som man inte sett på ett tag :-)
det blev en tidig kväll då alla for hem vid 22.00. så det slutade med att jag och bosse satt oss och såg big brother och sen gick och la oss.

idag så väckte felicia mig vid 7 tiden. härligt med sovmorgon :-). bosse därimot fick en längre sovmorgon.
för att vi inte skulle väcka bosse så gick jag och felicia ut. damen älskar verkligen att vara ute :-)

jag ringde upp carmen och frågade vad hon hade för sig. det slutade med besök :-)
felicia och alexander lekte hela dan på och just nedanför våran gård :-)
jag och carmen pimplade som vanligt kaffe och hade trevligt.

vid ca 3 tiden så for carmen och alexander hem coh vi fick annat besök.
bosses föräldrar kom och vi bjöd på tacos i sommarvärmen. haha
det är ju rent otroligt så skönt väder man har haft idag :-) tror till och med jag har bränt mig lite. har suttit ute nästan non stop från 9 i morse till nu 19.00 hahah

nä nu ska jag kolla fb lite och chilla en stund. ha de :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0