jävla vattn!

ja så har man väl åkt på denna irriterande parasit !! :-(
jag bor mest på toa och har ingen matlust. buhu. 4 dagar har gått nu. det är därför jag har varit dålig på att skriva i bloggen. ska försöka bättra mig nu :-)
fick tabletter från min svärfar som skulle hjälpa mot magen. kan bara säga att än så länge funkar dom INTE. :-( men man ska inte ge upp hoppet. haha

nu ska jag ta och slappa ett tag innan jag ska hämta felicia på dagis. när jag har hämtat henne så ska vi fara till carmen och kolla in hennes nya diskmaskin :-)

ha de bra :-) lägger ut lite bilder från igår då jag,carmen och olle var ute med barnen och lekte i sandlådan :-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0