fredag

ja det är både bra och dåligt just nu. haha i förrigår så smällde det till ordentligt i vänstra vaden. kunde inte gå alls :-(
bosse kom hem från jobbet och körde mig till akuten där dom sa att jag hade fått en spricka i vad muskeln. konstigt. glömde ju fråga vad som lät från vaden om det nu var en spricka, och förstår inte hur det kunde gått till då jag bara gick från köket ut i hallen. inget ansträngande med andra ord.

men men nu känns det då lite bättre. men dom sa på akuten att jag kan känna av benet i några veckor !!!
men jag tror det hinner bli bättre innan dess :-)

idag ska det bli grilltajm :-) lolle ska komma och sen har robban kommit på visit från thailand, ska bli kul ch se han som blondin. haha.
hoppas på fortsatt bra väder och trevlig dag och jag skriver mer sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0